Díky nám pracují zdravě v těchto týmech:
Reference od našich spokojených zákazníků:
,,ERGO Working Space byla pro mě úžasná volba. Jejich práci jsem začala sledovat na síti LinkedIn po prvním náhodném příspěvku, ke kterému jsem se dostala. Po několika měsících jsem se rozhodla, není třeba čekat nebo odkládat, ale začít pracovat na vlastním pracovišti. Přišlo mi nezbytné zahrnout celou rodinu, jak partnera, tak starší dítě. Protože naučit se správně starat o svoje tělo je klíčové z mého pohledu, aby každému bylo dobře nejem při práci « teď », ale také do budoucna.
Kontaktovala jsem na LinkedIN Terezu Náplavovou, která se mnou prošla první konzultaci po telefonu, kde jsme probraly detaily o tom, jaké jsou mé potřeby (ať už pracovního rázu nebo např. zdravotní stav) a potom jsme se pustily do práce na projektu. Po vyplnění úvodního dotazníku, který obsahoval detaily např o tělesné konstituci, informace o pracovních návycích nebo třeba délku pracovního dne, jsem dostala vypracovanou prezentaci s návrhem uspořádání pracoviště a jeho jednotlivých součástí, z kterých bylo možno dále vybírat a projekt upřesnit. Pak následovala objednávka, doručení, domácí instalace a velmi důležitá online konzultace pro finální nastavení pracoviště.
Během celého projektu jsem cítila velkou podporu z ERGO Working Space. Jejich individuální přístup a znalosti celého týmu se propojovaly tak, aby se vše povedlo (a k tomu počítám i dodavatele – protože i přesné doručení nebo schůzka načas k úspěchu patří).
Dnes nemohu (tedy mohu, ale je mi to hodně nepříjemné ) sedět u práce na jídelní židli nebo se koukat na nízký monitor v kanceláři. Když pracuji, zvedám se, dělám « aktivní přestávky » - i když to může znamenat jen vyjít jedno patro a zase se vrátit na misto. A tím to asi vše jen začalo. Dále se učím – některé věci a hlavně ty špatné návyky, jsou někdy hluboko v nás. Tereza mi dala několik rad, jak v adaptaci na nové pracoviště postupovat. A jednu, pro mě, z těch nejdůležitějších – poslouchat svoje tělo. Rozumět, každý den se přizpůsobit tomu, jak se právě cítím, a co zrovna teď potřebuji.
Tímto celému týmu děkuji za Vaší úžasnou práci a přeji Vám hodně štěstí ve všech Vašich dalších projektech, ať už přímo s koncovými uživateli, jako jsem já, nebo s dalšími právními subjekty, které mohou svým zaměstnancům či třeba studentům vytvořit pracoviště na miru a pozitivně ovlivnit jejich zdraví."
Soňa D.
,,Již delší dobu jsem měl v hlavě představu o modernizaci našeho pracoviště. Mám vybrat to, co je právě designově trendy, nebo to, co se mi líbí? Neměla by volba pracoviště reflektovat i to, co je pro nás vhodné a zdravé? ️ Rok od úvahy myšlenka dozrála. ️
Díky spojení s Šárka Daňková a Tereza Náplavová z ERGO Working Space s.r.o. jsem zjišťoval zajímavé informace o "zdravém" pracovišti a bylo mi jasné, že to je směr, kterým se chci vydat. Velmi mě fascinovala představa, že naše pracoviště vylepším a zároveň mohu každému trochu zdravotně pomoci. Určitě jsem myslel i na sebe, protože minulý rok byl pro mne zdravotně obzvlášť težký.
Takže kdy jindy, než teď.
Prvně u nás Šárka Daňková provedla analýzu pracovistě. Následně jsme dostali perfektně zpracovanou vizualizaci nových pracovišť, která byla moderní a především ergonomická a podporující pohyb. ️Hned jsme se vydali prohlédnout si showroom za Tereza Náplavová, kde jsme poznali skutečnou osobní péči tak, jak by měla vypadat. Každý prošel osobním screeningem, kde mu bylo vysvětleno vše od toho, jak má správně sedět, po to, jaká židle i typ stolu jsou pro něj nejvhodnější. Každý měl vybráno a vše jsme objednali.
Nezbývalo než čekat na dodání, které v dnešní době proběhlo rychle. Veškeré vybavení nám bylo včetně montáže dodáno přibližně do třech týdnů. Mé nadšení bylo navíc umocněno tím, že Tereza Náplavová po dokončení díla znovu přijela a s každým nové pracoviště detailně nastavila a vše ještě jednou vysvětlila.
Velmi děkuji za profesionalitu při dodávce našich nových kanceláří. Teď už se jen těšíme z toho, jak se nám dobře pracuje. Všem, kteří uvažují o změně pracoviště doporučuji firmu ERGO Working Space s.r.o., protože jsou to profesionálky. ️
PS.: Změna byla cítit hned po prvních dnech."
Radomír Kučera
obchodní ředitel, spolumajitel
Zvedneme vás ze židlí!
Vytváříme ergonomicky podporující pracovní prostředí
- Pohledem architekta - ergonoma vám přinášíme zdravé pracovní prostředí
- I funkční pracoviště může mít zajímavý design
- Se znalostí lidského těla vás fyzioterapeut naučí udržovat své tělo aktivní
- Ergonomie není drahá a je dostupná pro každého
Daly jsme hlavy dohromady a společně vám pomáháme

Ing. arch. Šárka Daňková

Mgr. Michaela Nováková

Korespondenční adresa
Bohuslava Martinů 1052/4,
Podolí, 140 00 Praha 4
Showroom - pouze po předchozí domluvě
Na Harfě 337
190 00, Praha 9
info@ergoworkingspace.cz
Sledujte nás a žádné informace vám neuniknou!
#zvednemevaszezidli
Kontaktní formulář