Navrhujeme kanceláře, které předchází
neschopenkám 

Hezké pracoviště nestačí. Společně vytvoříme místo, které je nejen krásné, ale hlavně zdravé. 

Jsme jediní architekti v ČR s certifikací Specialista v ergonomii

Uzdravili a zkrášlili jsme tyto firmy:

Logo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnostiLogo společnosti

Uzdravíme i vaše pracoviště

  • Ergonomicky vyhovující kancelář
    Kanceláře
  • Ergonomicky vyhovující kancelář s oddělenými místy
    Open space
  • Ergonomicky vyhovující odpočinková zóna
    Odpočinkové zóny
  • Vizualizace ergonomicky přívětivý cowork
    Cowork
  • Místnost s dlouhým stolem a bílými židlemi
    Rest zóny
  • Vizualizace ergonomicky přívětivé jednačky
    Jednačky

Neexistuje malá zakázka.
Uzdravíme všechny kouty vaší firmy.

Kolik vás stojí zaměstnanec na neschopence? Ergonomické pracoviště vám šetří peníze. Snižuje neschopenky o 2 dny na člověka ročně.*

Čím začneme u vás?

Schéma plánu kanceláře

Space planning:
dispoziční plán kanceláří

Jak rozvrhnout stávající kanceláře, abyste se do nich vešli i za pár let?

Bude vám prostor v nové budově stačit?

Připravíme vás na růst a ušetříme vám peníze za stěhování. Rozvrhneme prostor tak, aby vám seděl i za pár let. Nebo vám dáme jistotu, že nové kanceláře pojmou tolik zaměstnanců a oddělení, kolik potřebujete.

  • Rozvržení pracovišť, oddělení a místností
  • Plán pro rozvoj stávajících prostor
  • Jistota, že jste si vybrali vhodné nové prostory
  • Příprava na váš růst v dalších letech
Ruka s propiskou nad architektonickými plány

Architektonická studie pracoviště

Zjistíme, co vaše lidi trápí. Bolí je oči ze světel? Tuhne jim při práci krční páteř?

Navrhneme design kanceláří a pracovišť, který jim dlouhodobě pomůže. Vy získáte funkční řešení firemních prostor, návrh umístění pracovišť a dalších zón moderní kanceláře.

  • Průzkum skutečných potřeb zaměstnanců
  • Základní koncept a skici
  • Představa o náladě místnosti a rozmístění nábytku
Vizualizace ergonomické kanceláře

Návrh interiéru se zaměřením na ergonomii

Naši architekti a ergonomové společně navrhnou interiér, do kterého se lidé rádi vrací.

Design kanceláří a pracovišť doladíme do detailu: Vybereme vám konkrétní koberce, židle, světla, akustické prvky a vše, co tvoří atmosféru pracoviště. Nákup vybavení zvládne kdokoliv z vaší firmy.

Všechny naše interiéry jsou krásné, ale především zdravé a funkční.

  • Průzkum skutečných potřeb zaměstnanců
  • Konkrétní návrh včetně použitého vybavení
  • Architektura kanceláří se zdravím na prvním místě
  • Přesný rozpočet
Muž absolvující nastavování polohovatelné červené opěrky

Realizace interiérů a individuální nastavení

Dali byste všem zaměstnancům stejnou velikost pracovních bot? Že ne? Tak proč jim nutit stejné židle a stoly?

Za rozumné peníze vám dodáme vybavení, které sedí jednotlivým zaměstnancům. Potom každému nastavíme pracoviště na míru. A naučíme ho, jak na něm zdravě pracovat.

Nastavení na míru od nás získáte v ceně.

  • Dodání ergonomického vybavení
  • Individuální nastavení pracovišť
  • Zaškolení pro zdravou práci

„Architekti často nechtějí navrhovat kuchyňky nebo rest zóny ve výrobě. Nejsou to pro ně dost zajímavé reference. Já nesouhlasím. Každé místo si zaslouží, abyste se tam cítili dobře.“

– Ing. Arch. Šárka Daňková, architektka a Specialista v ergonomii

Navrhujeme zdravé kanceláře a zvedáme vás ze židlí

Vizualizace návrhu interiéru kanceláře ve výrobě v Toyotě Kolín

Slovo zakladatelky

Nezapomínejte, že u vás pracují lidi.“

Jako porotkyně jsem hodnotila Zasedačku roku. Často jsem se nestačila divit.

Jedna překrásná zasedačka vedle druhé. A v nich v mnoha případech židle, ze kterých bolí záda. Světla, která řežou do očí. Nulový ohled na zaměstnance. 

Moderní architektura zapomíná na to, že ve firmách pracují lidé.

Navrhují kanceláře, které lidem zadělávají na vyhřezlé ploténky a karpální tunely.

S kolegy to děláme jinak. Navrhujeme pracoviště především zdravé, až pak krásné.

Proč byste nám to měli věřit? Třeba proto, že jsme:

  • jediní architekti v ČR s certifikací Specialista v ergonomii
  • člen České ergonomické společnosti
  • člen pracovní skupiny Zdravé vnitřní prostředí budov

Já osobně pracoviště navrhuji od roku 1994.

…a hlavně to mám odžité. Prodělala jsem výhřez ploténky, než mě ergonomie naučila pracovat zdravě.

Šárka Daňková, zakladatelka ERGO Working space
Ing. arch. Šárka Daňková

Klienti se za námi rádi vracejí. Přidáte se k nim?

  • 5 hvězdiček
    Opravdová špička nejen v rámci ČR
    Zúčastnil jsme se již řady workshopů, seminářů a školení po celé Evropě za účasti školitelů z celého světa. Rád potvrdím, že Ergo Working Space je naprostá špička nejen v rámci ČR a jsem velmi rád, že tady takové profesionály máme. Workshop je koncip
    Michal Šamárek
    Michal Šamárek,
    EHS manager ADM Olomouc
  • 5 hvězdiček
    Investice do ergonomie není přemrštěná a pozitivní dopad oceníte hned
    Ten článek mě docela vyděsil. Byl o škodlivém vlivu dlouhého sezení. Tehdy se workshopy přesunuly do online prostředí a mě čekala série tréninků. Věděla jsem jednak, že tak dlouho sedět nevydržím a že bych ani neměla před kamerou tu správnou energii.
    Alexandra Hubáčková
    Alexandra Hubáčková,
    koučka
  • 5 hvězdiček
    Výborná spolupráce
    Spolupráce se Šárkou Dankovou byla výborná. Nastavovaly jsme spolu moji ergonomickou kancelář. Šárka je profík s velkou energií a přehledem. Jsem moc spokojená.
    RNDr. Kateřina Kufová
    RNDr. Kateřina Kufová,
    Jednatelka školicí firmy ProEnvi s.r.o.
  • 5 hvězdiček
    Naprostá spokojenost
    Rádi bychom vyjádřili naši naprostou spokojenost s našimi novými zvedacími stoly a vylepšenou akustikou v naších kancelářích. Zvedací stoly, které jsme zakoupili, nám umožňují pracovat v pohodlnějších polohách, což snižuje únavu. Naši kolegové jsou
    Jaroslav Beneš
    Jaroslav Beneš,
    SE, RPA & Infrastructure Lead, Foxconn
  • 5 hvězdiček
    Arch. návrh a realizace BIS Group 2021
    S paní architektkou Daňkovou jsme spolupracovali při stěhování centrály firmy do jiné lokace a řešili jsme 2 oblasti.
    První oblastí bylo architektonické řešení kanceláří vedení, včetně rozložení nábytku a barevného sladění stěn a koberců. Laděn
    Ing. Jan Šlapal
    Ing. Jan Šlapal,
    CEO BIS Group

Chete zdravé pracoviště. Ozvete se nám. A co bude dál?

  1. Krok 1.
    1

    Zjistíme, co vás trápí.

    Zavoláme si.

    Zajímá nás váš cíl, rozpočet
    a potíže
    , které řešíte.

  2. Krok 2.
    2

    Poznáme vaše zaměstnance.

    Ptáme se jich, jak pracují, co je bolí a co od nového pracoviště očekávají.

  3. Krok 3.
    3

    Vypracujeme několik skic.

    Na nich si sladíme představy a rozpočet. Společně navrhneme pracoviště, kam se budete těšit.

  4. Krok 4.
    4

    Navrhujeme do poslední žárovky.

    Představíme vám přesný návrh včetně konkrétních židlí, světel nebo třeba koberců.

  5. Krok 5.
    5

    Dodáváme podle vašeho
    rozpočtu.

    Přivezeme židle a stoly na vyzkoušení. Potom vše dodáme za rozumné peníze.

  6. Školení pro nastavení ergonomické kanceláře
    Krok 6.
    6

    Nastavujeme a školíme (v ceně)

    Nastavíme každému jeho pracoviště na míru. Naučíme vaše lidi, jak pracovat zdravě. Díky nám si vaší investice považují. Nastavení na míru získáte v ceně pracoviště.

„Po úrazu ruky před třemi lety jsem měla potíže. Po dvou měsících od změny pracovního prostředí se stav změnil tak, že odcházím z práce bez bolesti a ráda se sem zase vracím.“

Začneme malým projektem?

Pozvěte si nás klidně jen na jednu místnost. Pustíme se do ní se stejnou energií
jako do reprezentativní recepce. Až z nás budete nadšení, vrhneme se na další interiéry.
Studie

Zdravé pracoviště sníží neschopenky o 2 dny na člověka ročně

Vypracovali jsme studii pod záštitou předsedy České ergonomické společnosti.

Zařídili jsme pracovníkům ergonomické pracoviště. Naučili jsme je na něm pracovat a doporučili cvičení.

Výsledky?

  • Pravděpodobnost neschopenky se snížila o 20 %. Tedy na 2 dny na pracovníka ročně.
  • Bolest ustoupila o 65 %.
  • Celkový stav pohybové soustavy se zlepšil o 41 %.

Chcete vidět celou studii? Rádi vám ji ukážeme:

Zdravý zaměstnanec je spokojený.
Nemocný zaměstnanec je drahý.

Co zvolíte vy? Ozvěte se nám.
Na začátek si jen nezávazně popovídáme.

Šárka Daňková, zakladatelka ERGO Working space
Logo dotačního programu
Logo dotačního programu
Logo dotačního programu